close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת לפני הנסיעה לתאילנד

מערכת שורשכו אלול, תשעה10/09/2015

כל מה שצריך לדעת לפני נסיעה לתאילנד- תחבורה, בריאות, אפשרויות טיול, מזג אוויר ועוד...

תגיות:

מתכננים נסיעה לתאילנד בזמן הקרוב? זה הזמן להתעדכן במספר דברים שצריך וחשוב לדעת לפני הנסיעה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע חיוני ומספר טיפים שיסייעו לכם לתכנן את החופשה הקרובה באחת מהמדינות האטרקטיביות ביותר לנופש במזרח הרחוק.

תאילנד –רקע כללי 

תאילנד הממוקמת בדרום מזרח אסיה הינה מדינה המשתרעת על פני שטח כולל של 513,120 קמ"ר. בירת

המדינה והעיר הגדולה ביותר בה היא בנגקוק, המהווה תחנה משמעותית לכל אחד ממאות אלפי התיירים הפוקדים את המדינה מדי שנה. תאילנד נחלקת לשני אזורי תיירות מובילים, הראשון כולל את אזור דרום המדינה המשופע באיים מרהיבים והשני את צפון המדינה המשופע בשמורות טבע, יערות ופארקים לאומיים.

טיסות לתאילנד 

חברת התעופה הישראלית "אל-על", מפעילה קווי טיסות ישירות לתאילנד לאורך כל ימות השנה. בנוסף, תוכלו למצוא טיסות ישירות או טיסות עם תחנות באמצעות חברות תעופה זרות המפעילות אף הן טיסות מישראל לתאילנד לאורך כל ימות השנה.

אשרת כניסה ושהייה במדינה  

בעלי דרכון ישראלי אינם נדרשים להנפקת ויזה, וכלל התיירים הישראלים הפוקדים את שדות התעופה במדינה מקבלים באופן אוטומאטי אשרת שהייה של 30 יום. הארכת השהייה מתאפשרת באמצעות הגשת בקשת הארכה במשרדי ההגירה הממוקמים בערים הגדולות והמרכזיות ברחבי המדינה. כמו כן, ניתן להנפיק ויזה לצרכי שהייה של 90 יום באמצעות שגרירות תאילנד בישראל הממוקמת בהרצליה.

אפשרויות האירוח והלינה בתאילנד 

כאחת מהמדינות התיירותיות ביותר באסיה, תאילנד מעמידה לרשותכם מגוון עצום ומרשים של אפשרויות אירוח ולינה. מגוון אפשרויות האירוח כולל בין היתר מלונות בתאילנד הכוללים בתוכם מלונות יוקרה ובוטיק לצד מלונות זולים יותר של 2 ו-3 כוכבים. בנוסף למלונות האירוח הפזורים בכל אזורי התיירות המובילים במדינה, תוכלו למצוא גם אכסניות אירוח וגסט האוסים בכל אחד מאזורי התיירות הפחות מרכזיים במדינה. בכפרים הנידחים ברחבי תאילנד תוכלו למצוא פתרונות אירוח בבתיהם של המקומיים.

חיסונים 

משרד הבריאות הישראלי ממליץ לכל אותם אלו המתכננים לבקר במדינות המזרח הרחוק, לרבות, תאילנד, לעבור סדרת חיסונים טרם נסיעתם. רשימת החיסונים כוללת בין היתר חיסונים כנגד צהבת, טטנוס, טיפוס הבטן ועוד. מומלץ להיוועץ עם רופא המשפחה בנוגע לנטילת החיסונים טרם נסיעתכם.

תחבורה ברחבי תאילנד 

אפשרויות התחבורה העומדות לרשותכם ברחבי תאילנד הן רבות ומגוונות, והן כוללות בין היתר את הרכבת העילית והתחתית, אוטובוסים, מוניות, טוק-טוקים ואופנועים. בנוסף, עומדות לרשותכם אפשרויות נוספות לניידות באמצעות טיסות פנים ומעבורות המאפשרות לכם להגיע מאזורי התיירות בצפון המדינה לאילו שבדרומה.

מזג האוויר בתאילנד 

תאילנד נחשבת למדינה בעלת מזג אוויר טרופי, דבר המוביל לממטרים טרופיים לאורך כל ימות השנה. יחד עם זאת, במהלך החודשים נובמבר ליוניי, ישנם פחות ימי גשמים ברחבי המדינה. תופעת המונסונים (גשמים עזים המגיחים בהפתעה) נפוצה בעיקר בין החודשים יולי לאוקטובר מדי שנה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה